تاریخ : پنج شنبه, ۲۶ مهر , ۱۴۰۳ 14 ربيع ثاني 1446 Thursday, 17 October , 2024
0

مقام وزارت راه‌وشهرسازی: با مقصران احتمالیِ پروژه مسکن ملی کاشان برخورد می‌کنیم

  • کد خبر : 8683
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
مقام وزارت راه‌وشهرسازی: با مقصران احتمالیِ پروژه مسکن ملی کاشان برخورد می‌کنیم

قائم مقام معاونت مسکنِ وزارت راه و شهرسازی در بازدید از پروژه مسکن ملی کاشان گفت: اگر قصوری در ساخت پروژه مسکن ملی کاشان رخ داده باشد پیگیری و برخورد می‌کنیم.

به گزارش کاشان آنلاین ، حسین کریمی در بازدید از پروژه مسکن ملی با همراهی نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس و فرماندار کاشان افزود: مسئولان هیچ عدد و رقمی را قبل از تایید و تصویب وزارت راه و شهرسازی نمی توانند به متقاضیان اعلام کنند و در همین راستا کنترل و نظارت توسط معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهر سازی قطعا رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: طی صحبتی که با مجری پروژه مسکن ملی کاشان داشتیم طی سه ماه آینده بلوک ها به ترتیب تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

قائم مقام معاونت مسکنِ وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: هزینه تخلیه نخاله های دپوشده در محل پروژه مسکن ملی که ظاهرا برای مسکن مهر مجاور پروژه بوده است به هیچ وجه بر عهده متقاضیان نیست و افزایش این هزینه از گردن متقاضی ساقط است.

کریمی افزود: در حال حاضر تصمیم بر این است با توجه به پیشرفت پروژه، نهایتا تا یک ماه آینده تمام هزینه ها را جمع بندی کنند تا ما در وزارتخانه بتوانیم قیمت تمام شده واحدها را نهایی کنیم.

وی گفت: وقتی که عدد شفاف شود ما رقم نهایی را به متقاضیان اعلام می‌کنیم و بعد از تکمیل وجه متقاضیان، با توجه به امتیازی که در سامانه دارند برای انتخاب واحد اولویت بندی می‌شوند.

قائم مقام معاونت مسکنِ وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: سعی می کنیم بر مبنای عدالت و بر اساس امتیاز سامانه (به ازای هر یک میلیون تومان در روز، یک امتیاز) به ترتیب برای انتخاب واحد و تحویل به متقاضیان اطلاع دهیم.

کریمی یادآور شد: بر اساس تصمیمی که با بنیاد مسکن گرفتیم مقرر شد مطالبات تایید شده پیمانکار را پیگیری و از طریق صندوق قرض الحسنه ملی مسکن پرداخت شود که پیگیری و دستور آن را از وزیر خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: بهتر است با متقاضیان شفاف صحبت کنیم که اگر تا به حال قرارداد مشخصی وجود نداشته به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن تورم بوده است، این در حالی است که ما سه سال پیش نمی توانستیم تورم را پیش بینی کنیم و حتی سازمان برنامه هم نمی‌تواند پیش بینی کند و این نرخ تورم قابل پیش بینی نبود./کاشان نیوز

.

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=8683

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.