تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
0

معارفه رئیس جدید دانشگاه کاشان با حضور مشاور وزیر علوم/گزارش تصویری

  • کد خبر : 8534
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۳۹
معارفه رئیس جدید دانشگاه کاشان با حضور مشاور وزیر علوم/گزارش تصویری

یک هفته پس از صدور حکم وزیر علوم دولت چهاردهم و تغییر و تحول در سمت ریاست دانشگاه کاشان، آیین تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش کاشان آنلاین، در این آیین که صبح سه‌شنبه در تالار آزادی دانشگاه کاشان و با حضور دکتر روشن مشاور وزیر علوم، معینی نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس، امام جمعه کاشان و شماری از اساتید و کارکنان دانشگاه کاشان برگزار شد، علاوه بر اهدای حکم وزیر به دکتر سلطانی رئیس جدید دانشگاه کاشان، از خدمت سه ساله عباس کتابی رئیس پیشین دانشگاه نیز تقدیر شد.

در این مراسم، دکتر محمد روشن مشاور وزیر علوم در سخنانی با اشاره به جایگاه تاریخی و علمی شهر کاشان و رتبه ملی و بین المللی دانشگاه کاشان گفت: در طول عمر این دانشگاه،روسای متعدد هر یک در برهه های مختلف پله پله و گام به گام در رشد این سرمایه تلاش کرده اند و در دولت جدید توقع می رود که این دانشگاه بتواند با توجه به لیاقت و شایستگی و تجربه رئیس جدید کمبودهای خود را برای رشد بیشتر جبران کند.

دکتر بهزاد سلطانی ریاست جدید دانشگاه کاشان نیز در سخنانی با تاکید بر دانشگاه در جهان امروز، سهم عمده ای در توسعه اقتصادی و اجتماعی جوامع دارد گفت: دانشگاه باید با جامعه ارتباط بگیرد و حلال مشکلات آن باشد و اگر استاد دانشگاه در هر رشته تخصصی نتواند سهمی در حل مشکلات جامعه ایفا کند، هزینه رشد او بی ثمر خواهد بود.

وی افزود: استقلال دانشگاه و همچنین استاد، در توانمندشدن نهاد علمی دانشگاه و رشد نظریه پردازی و ارائه راه حل ها برای رفع مشکلات جامعه موثر است.

در بخشی از این مراسم همچنین، عباس کتابی رئیس پیشین دانشگاه کاشان در سخنانی به تشریح اقدامات و فعالیت‌های مختلف و متنوع انجام شده در دانشگاه طی سه سال اخیر پرداخت.

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=8534

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.