تاریخ : چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳ 15 ربيع أول 1446 Wednesday, 18 September , 2024
1

مرحوم آیت الله یثربی (ره) از هر مشکل و حادثه ای حتی برای مخالفان سیاسی سخت برآشفته می شدند و برای رفع مشکلاتشان اهتمام داشتند

  • کد خبر : 6692
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۴۰
مرحوم آیت الله یثربی (ره) از هر مشکل و حادثه ای حتی برای مخالفان سیاسی سخت برآشفته می شدند و برای رفع مشکلاتشان اهتمام داشتند

خاطره ای از خواهرزاده مرحوم آیت الله یثربی؛

کاشان آنلاین: امیرقدوسی خواهرزاده مرحوم آیت الله یثربی (ره) در نشستی با پایگاه خبری تحلیلی کاشان آنلاین به مناسبت سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله یثربی (ره)خاطره ای را از مهربانی و اهمیت دادن ایشان برای مخالفان سیاسی نقل میکند.

خواهرزاده مرحوم آیت الله یثربی اینگونه میگوید : روزی خدمت حضرت آیت الله یثربی (ره)  بودم که شخصی با چهره ایی شاد  وارد شد ، خدمت حضرت آقا رسید و با خوشحالی از حادثه ای رانندگی که برای جمعی از مخالفان سیاسی پیش آمده بود خبر داد .

اینجا بود که مرحوم آقا بسیار برآشفته شدند و باتندی با شخصی که خبر را نقل کرده بود برخورد کردند و اشک ریختند و  فرمودند که نباید از اتفاقات ناگواری که برای افرادِ مخالف سیاسی رخ می دهد خوشحال شوید. مخالفان و موافقان برای من فرقی ندارند و تنها مخالف هستند ولی مومن اند و این مخالفتها به خاطر بی اطلاعی آنها است.

همچنین به خاطر دارم که ایشان هرگاه شخصی از مخالفانشان دچار مشکل یا بیماری می شدند به حل مشکل آنها اهتمام داشتند  به عیادت آنها میرفتند و تا حل مشکلات و یا بهبودی مداوما پیگیری می کردند حتی به خاطر دارم  بی آنکه بپرسند و یا کسی متوجه شود از آنها حمایت مالی میکردند.

 

 

به کانال کاشان آنلاین در تلگرام بپیوندید

https://telegram.me/kashanonlinechannel

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=6692

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.