تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
2

طنین‌ نوای (یا حسین) در مجموعه تفریحی ورزشی (شهربانو)ی کاشان

  • کد خبر : 1095
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰:۴۷
طنین‌ نوای (یا حسین) در مجموعه تفریحی ورزشی (شهربانو)ی کاشان

مجموعه تفریحی ورزشی “شهربانو” از مجموعه های ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دهه دوم و سوم محرم میزبان بانوان سوگوار حسینی است‌.

به گزارش کاشان آنلاین، محمد حسین واحدیان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌ها برای برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم، اماکن ورزشی و فضاهای روباز سازمان از جمله مجموعه شهربانو به حسینیه‌ای برای عزاداری بانوان تبدیل شد.

وی انجام مراقبتهای بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک برای شرکت کنندگان در این اجتماع را ضروری دانست و بیان کرد: مراسم عزاداری هر روز بعدازظهر از ساعت ۶ تا ۸ شب در مجموعه شهربانو با در نظر گرفتن وضعیت سلامت عمومی و نیز تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با اشاره به این که مراسم عزاداری بانوان در مجموعه تفریحی ورزشی شهربانو‌ شامل قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، مدیحه‌سرایی و نماز جماعت مغرب و عشاء است یادآور شد: ایستگاه «کودک امروز سرباز فردا» با محوریت آشنایی کودکان با فرهنگ عاشورا در قالب نقاشی و قصه‌گویی، ایستگاه «وقف در گردش کتاب» با عنوان رایگان بگیرید، رایگان بخوانید و به ما برنگردانید با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی ونیز اتوبوس فرهنگی مهدویت با اجرای مراسم و عرضه محصولات فرهنگی_ مهدوی همراه با حلقه تربیتی نوجوانان در راستای جهش تولید و زمینه سازی ظهور و معرفت افزایی از برنامه‌های جنبی مراسم عزاداری در این مجموعه ورزشی است.

واحدیان ادامه داد: برای جبران خلا برگزار نشدن مراسم عزاداری در مساجد و تکایا در ایام شیوع کرونا تلاش شد تا با واگذاری اماکن ورزشی از قبیل مجموعه تفریحی ورزشی مهربانو و شهربانو (ویژه بانوان)، زمین چمن مصنوعی پارک‌های جوان و شهید احسان روحی و همچنین آمفی تئاتر روباز فرهنگ‌سرای مهر(ویژه خانواده‌ها)، به مکانی برای عزاداری تبدیل شود تا تجربه‌ای جدید در برگزاری این آیین‌ها را داشته باشیم.

مراسم عزاداری ویژه بانوان تا پایان شهریور ماه در مجموعه تفریحی ورزشی شهربانو واقع در بلوار شهدا(دارالسلام جنب پارک لاله) در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=1095

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.