تاریخ : پنج شنبه, ۲۲ شهریور , ۱۴۰۳ 9 ربيع أول 1446 Thursday, 12 September , 2024
0

مدیر مرکز مدیریت و کنترل حوادث شهرستان: ۵۲۶ حلقه چاه غیر مجاز، پر و مسدود شده است

  • کد خبر : 8461
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
مدیر مرکز مدیریت و کنترل حوادث شهرستان: ۵۲۶ حلقه چاه غیر مجاز، پر و مسدود شده است

مدیر مرکز مدیریت و کنترل حوادث شهرستان کاشان گفت: در راستای صیانت از منابع آب های زیرزمینی و برخورد با حفر چاه های غیر مجاز، ۴۳۴ دستگاه کنتور هوشمند آب برروی چاه‌های مجاز نصب شده و ۵۲۶ حلقه چاه غیر مجاز نیز پر و مسدود شده است.

به گزارش کاشان آنلاین، هادی کاشانی نژاد در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان با بیان اینکه در سال جاری بدلیل کاهش میزان بارندگی ها لزوم برنامه ریزی و صیانت و مراقبت و مدیریت منابع آب شرب و کشاورزی بیش از گذشته احساس می شود افزود: با توجه به بحران آب و لزوم صیانت از منابع آبی، همه مسئولان باید توجه ویژه ای به برخورد قاطع با متخلفان و معرفی آنان به دستگاه قضایی داشته داشتند.

وی با تأکید بر آگاهی‌بخشی به مردم جهت صرفه‌جویی در مصرف آب، تصریح کرد: باید فرهنگ صحیح مصرف منابع آب به مردم آموزش داده شده تا آنان حداکثر همکاری را داشته باشند.

کاشانی نژاد، تصریح کرد: صیانت از منابع آب های زیرزمینی و برخورد با حفر چاه های غیر مجاز، با توجه به اهمیتی که در جلوگیری از تشدید افت آب‌های زیر زمینی و کاهش منابع آبی و ایجاد فروچاله ها و فرونشست زمین دارد بسیار حائز اهمیت است و لذا نظارت برچاه های غیر مجاز در حریم چاه های تامین کننده آب شرب و انسداد چاه های غیر مجاز و نصب کنتور هوشمند آب باید در اولویت قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=8461

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.