تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
1
این بود شأن کاشانیِ نامدار دوبله ایران؟

مجلس بزرگداشت استاد جلال مقامی در کاشان برگزار شد+گزارش تصویری

  • کد خبر : 6279
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
مجلس بزرگداشت استاد جلال مقامی در کاشان برگزار شد+گزارش تصویری

مجلس بزرگداشت و ترحیم مرحوم استاد جلال مقامی “چهره شاخص هنر دوبله ایران” صبح جمعه با حضور شماری از اعضای خانواده و اقوام ایشان،حضرت آیت الله یثربی، جمعی کثیری از همشهریان و فرهیختگان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر شهرستان در مسجد امیرالمؤمنین کاشان برگزار شد.

به گزارش کاشان‌آنلاین،در این آیین که علاوه بر مدیحه‌سرایی ذاکران، در دقایقی از آن بخش‌هایی از هنرنمایی‌های استاد جلال مقامی در هنر دوبله پخش شد، حاضران با قرائت فاتحه یاد و خاطره این هنرمند مردمی و فقید سینما و تلویزیون و از نامداران هنر دوبله ایران را گرامی داشتند.

از نکات جالب و البته تاسف‌بار این مجلس یادبود می‌توان به غیبت تمامی مدیران و مسئولان حوزه‌های فرهنگ و هنر شهرستان و تنها حضور رییس شورای اسلامی شهر کاشان، آن هم در ثانیه‌های پایانی!! آن اشاره کرد.

برگزاری بدون اعلان مجلس بزرگداشت استاد جلال مقامی در حالی تعجب بسیاری از حاضران در این آیین را برانگیخت که با توجه به علاقه وافر مرحوم مقامی به کاشان و زادبوم پدری‌اش و همچنین علاقه قلبی مردم این شهر به وی،شایسته بود تا مسئولین شهرستان که همواره و در همه حال از «کاشان،مهد هنر و فرهنگ» دم می‌زنند،برای برگزاری آیین و مجلسی درخور آن هنرمند نجیب و مردمی کوشش و همکاری می‌کردند.

 

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=6279

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.