تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
1

قهر با صندوق پسندیده نبود؛ ائتلاف شهر همدلی برای ادامه روند مثبت توسعه و پیشبرد اهداف متعالی شهر وارد میدان شد

  • کد خبر : 3677
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲
قهر با صندوق پسندیده نبود؛ ائتلاف شهر همدلی برای ادامه روند مثبت توسعه و پیشبرد اهداف متعالی شهر وارد میدان شد

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کاشان و عضو ائتلاف شهر همدلی گفت: با وجود ردصلاحیت پرابهامِ کاندیداهای شاخص و رأی آور ائتلاف شهر همدلی، قهر با صندوق کار پسندیده ای نبود و در همین راستا این ائتلاف با در نظرگرفتن پیشبرد منافع شهر وارد گود انتخابات شد.

به گزارش کاشان آنلاین،دکتر مصطفی جوادی مقدم در گفت و گویی با بیان این مطلب افزود: توسعه سازندگی و پیشبرد اهداف متعالی شهر و ادامه پروژه های متعدد این دیار که ماحصل اعتماد شهروندان به ائتلاف شهر همدلی ۹۶ است، انگیزه دیگری بود تا برای مارتن انتخابات شورای شهر ۱۴۰۰ چهره های دیگری با همان نام و شعار پیشین خود را در معرض رأی مردم قرار دهند.

وی با تأکید بر این که اعتماد و علاقه مردم به ائتلاف همدلی۹۶ در شورای شهر چهار سال اخیر بر اساس عملکرد و اهداف اجرایی، سرمایه ذی قیمتی است تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی ائتلاف همدلی ۹۶ از پروژه های بزرگ شهری، باعث اتخاذ تصمیمِ ورود نفرات و افرادی دیگر به عرصه با نام تیم همدلی جدید شد تا به جای قهر با صندوق، هم اعتماد مردم پاسخ داده شود و هم پروژه ها و امور نیمه تمام شهری که حقاً همه هم چشمگیر و در قواره شهر کاشان بوده، به سرانجام برسند.

به گفته‌ی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کاشان، طبیعتاً برنامه های ائتلاف همدلی ۱۴۰۰ همان برنامه های کادر پیروز شورای پنجم است تا با استفاده از تجارب موفقی که دوستان از دوره های قبل داشته اند بتوانیم برای این دوره چشم انداز وسیع تر و بزرگتری را برای شهر تعریف کنیم.

 مصطفی جوادی مقدم با اشاره به اهمیت حوزه های فرهنگی و اجتماعی در شهر افزود: یکی از انگیزه های ائتلاف همدلی ۱۴۰۰ آن است که شهر باید از رخوت و خمودی و افسردگی خارج شود، چرا که شهر علاوه بر بهبود و زیبایی ظاهر خود باید در حوزه های اجتماعی و فرهنگی نیز ارتقا پیدا کند و در این دو موضوع که در شورای پنجم کم رنگ بود،سرمایه گذاری های بیشتری جذب شود و در آینده شاهد افتتاح های متعدد پروژه های فرهنگی در شهر باشیم.

وی با تأکید بر این که مدیریت شهری کاشان و شورای شهر فعلی در حوزه عمرانی عملکرد مثبتی داشته اند یادآور شد: نتیجه واضح تر این فعالیت مانند آمفی تئاتر بزرگ شهر و یا همین خانه های فرهنگ و فرهنگسراها به زودی به دست خواهد آمد، اما در شورای ششم و در حوزه نرم افزاری بخش های فرهنگی و اجتماعی با استفاده حداکثری از ظرفیت هنرمندان و فعالین اجتماعی و سمن ها و سپردن امور به این اقشار را باید مدنظر قرار داد.

عضو ائتلاف شهر همدلی در انتخابات ۱۴۰۰ شوراهای اسلامی شهر همچنین در بیان نقد خود به شورای پنجم نیز گفت: تقسیم ترکیب این شورا به دو جناح و بروز برخی اختلافات که معطل ماندن برخی پروژه های بزرگ مانند زیرگذر را به دنبال داشت، نقد کلی و مهم به این دوره از شوراست.

کاندیدای ششمین دورهً انتخابات شورای اسلامی شهر کاشان افزود: آن اختلافات سبب می شد که ما گاهی اوقات از شورای شهر خبرهای خوبی نمی شنیدیم، اختلافاتی که می توانست نباشد یا حداقل کمتر باشد یا اینکه رسانه ای نشود.

جوادی مقدم تصریح کرد: به هر جهت منتخبین مردم از هر حزب و جناحی که باشند وقتی وارد شوری شهر می شوند باید منافع کل مردم را در نظر بگیرند که امیدواریم در شورای بعدی که یا شامل یکدستی اعضا یا تقسیم صندلی هایش میان ائتلاف ها خواهد بود، در نهایت آن چه که حاصل می شود به نفع مردم و شهر باشد.

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=3677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.