تاریخ : پنج شنبه, ۲۲ شهریور , ۱۴۰۳ 9 ربيع أول 1446 Thursday, 12 September , 2024
0

شهروندان ابوزیدآباد، نوش آباد و سفیدشهر، نیازی به تصفیه آب خانگی ندارند

  • کد خبر : 8501
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
شهروندان ابوزیدآباد، نوش آباد و سفیدشهر، نیازی به تصفیه آب خانگی ندارند

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری آران و بیدگل در مراسم تجلیل از خبرنگاران از تجهیز سه شهر ابوزیدآباد، سفیدشهر و نوش آباد به آب شیرین‌کن خبر داد.

به گزارش کاشان آنلاین و به نقل از پرتو کویر، ابراهیم آقابیگی با بیان این مطلب افزود: زمانی مخزن ذخیره آب در شهرستان وجود نداشت اما امروز مخازن آب چهار شهر شهرستان تکمیل شده و هم اکنون سه شهر ابوزیدآباد، سفیدشهر و نوش آباد دارای آب شیرین کن هستند.

وی ادامه داد: در این سه شهر به دلیل اینکه آب شهری در این مخازن تصفیه می شود، نیازی به استفاده از دستگاه تصفیه خانگی وجود ندارد و تصفیه مجدد آن با دستگاه خانگی اسراف است.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری آران و بیدگل، همچنین طی سه سال گذشته توسعه شبکه فاضلاب و اصلاح و اجرای خط انتقال شبکه آب به طول ۴۲ کیلومتر در نوش اباد و سفیدشهر با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال و نصب انشعاب و توسعه شبکه آب آران و بیدگل با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال انجام شده است.

ابراهیم آقابیگی افزود: احداث مخازن زمینی آبفا در شهر آران و بیدگل و آغاز عملیات احداث مخزن نوش آباد و سفیدشهر با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال و توسعه شبکه آب بخش کویرات با ۲۶ میلیارد ریال از دیگر طرح های این حوزه بوده است.

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=8501

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.