تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
4

دوازدهمین هفته فیلم و عکس کاشان با چاشنی ۵ کارگاه تخصصی

  • کد خبر : 5744
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
دوازدهمین هفته فیلم و عکس کاشان با چاشنی ۵ کارگاه تخصصی

رییس انجمن سینمای جوانان ایران “دفتر کاشان” از برگزاری ۵ کارگاه تخصصی و فنی در زمینه فیلم‌سازی، کارگردانی، تدوین و .. در خلال دوازدهمین هفته فیلم و عکس کاشان خبر داد.

به گزارش کاشان آنلاین، علی‌محمد سرجه‌پیما صبح دوشنبه در نشست خبری برپایی دوازدهمین هفته فیلم و عکس کاشان و رونمایی از پوستر این رخداد افزود: کارگاه «از کجا شروع کنیم و چگونه انتخاب کنیم» با تدریس سید مهدی موسوی برزکی (کارگران فیلم‌ساز) ساعت ۱۶:۳۰ شنبه ۲۵ تیر در سالن شماره ۳ مجتمع سینمایی کاشان برگزار می شود.

وی ادامه داد: کارگاه «فیلم‌برداری برای فیلم کوتاه» نیز روز یکشنبه ۲۶ تیر ساعت ۱۶:۳۰ در سالن شماره ۳ مجتمع سینمایی با تدریس مهدی ایل بیگی برگزار خواهد شد.

رییس انجمن سینمای جوانان ایران “دفتر کاشان” همچنین به برگزاری کارگاه «تدوین در فیلم کوتاه» در روز دوشنبه ۲۷ تیر اشاره کرد و یادآور شد: خانم پویان شعله ور در ساعت ۱۰ صبح به میزبانی سالن شماره ۳ مجتمع سینمایی تدریس این کارگاه را بر عهده دارند.

به گفته سرجه‌پیما،کاوه مظاهری نیز ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه ۲۷ تیر در سالن شماره ۳ مجتمع سینمایی به تدریس در کارگاه « کارِ کارگردان با بازیگر» خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: کارگاه «فیلم های بدی که ساخته‌ایم!» نیز در ساعت ۱۶:۳۰ روز سه شنبه ۲۸ تیر با حضور سعید نجاتی در سالن شماره ۳ مجتمع سینمایی به عنوان مدرس برپا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=5744

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.