تاریخ : پنج شنبه, ۲۶ مهر , ۱۴۰۳ 14 ربيع ثاني 1446 Thursday, 17 October , 2024
0

دست پر دختران راوند از مسابقات کشوری الیت کیک بکس

  • کد خبر : 8639
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴
دست پر دختران راوند از مسابقات کشوری الیت کیک بکس

دختران کیک‎بوکسینگ کارِ راوندی در رقابتهای قهرمانی کشور به میزبانی شهر لاهیجان در استان گیلان، موفق به کسب یک طلا و سه نقره و دو برنز شدند.

به گزارش کاشان آنلاین، این تیم (بچه‌های ونوس از باشگاه خورشید هشتم راوند) با ۱۰ بازیکن در رشته الیت کیک بوکسینگ به مربیگری و سرپرستی سن‌سی فرحناز رحمتی در بیست‌وهشتمین دور از مسابقات قهرمانی کشوری با حضور ۱۶ استان از سراسر کشور به عنوان تنها نماینده از استان اصفهان توانست با اقتدار به ۶ مدال رنگارنگ دست پیدا کند.

این دوره از مسابقات اولین حضور بچه‌های ونوس باشگاه خورشید هشتم راوند در جمع ۲۰۰ فایتر بود و آنها موفق به کسب مقام های اول تاسوم شدند.

این دور از مسابقات با حضور ۲۰۰ فایتر در روزهای ۱۱ تا ۱۳ مهر در استان گیلان،شهر لاهیجان برگزار و فایترهای ونوسی از باشگاه خورشید هشتم راوند با مربیگری و سرپرستی سن سی رحمتی برای اولین بار در این دور از مسابقات کشوری توانستند پس از رویارویی با حریفان قدرتمند خود و پس از چند رقابت‌ سنگین یک طلا، سه نقره و دو برنز کسب کنند.

در این دیدارها و برای ونوس باشگاه خورشید هشتم راوند نگین حسنی با مدال طلا و شهرزاد نیک بخت، صبا غلامپور و فاطمه کرمی مدال نقره و ریحانه براتی و بهاره کندی موفق به کسب مدال برنز شدند.

گفتنی‌ست کلاس ها و تمرینات سن‌سی رحمتی روزهای زوج (شنبه،دوشنبه و چهارشنبه ها) در دو سانس برای علاقه مندان کاشان و راوندی دائر می باشد:

کاشان، فاز دو ناجی آباد، مدرسه معارفی از ساعت ۱۷:۳۰ الی۱۸:۴۵ / راوند، زیرزمین حسینیه امام رضا از ساعت ۱۸:۴۵ الی ۲۰

شماره تماس۰۹۰۵۱۱۰۹۸۵۴/ باشگاه فرهنگی ورزشی خورشید هشتم امام رضا، جوانه ایرانیان راوند

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=8639

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.