تاریخ : چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳ 15 ربيع أول 1446 Wednesday, 18 September , 2024
0

دستگیری عامل آتش زدن حوزه علمیه آیت الله یثربیِ کاشان

  • کد خبر : 7346
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
دستگیری عامل آتش زدن حوزه علمیه آیت الله یثربیِ کاشان

در پی تعرض و آتش‎زدن قسمتی از حوزه علمیه آیت الله یثربی، فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی این حوزه علمیه کمتر از ۱۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کاشان آنلاین و به نقل از خبرگزاری پلیس کاشان، سرهنگ کاکاوند با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع آتش‌سوزی عمدی یکی از مدارس حوزه علمیه شهر کاشان، پیگیری موضوع جهت شناسایی متهم یا متهمین در دستور کار ماموران انتظامی و امنیتی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری عوامل اطلاعات فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با انجام اقدامات فنی و استفاده از شگردهای خاص امنیتی موفق شدند کمتر از ۱۲ ساعت متهم و محل اختفاء آن را شناسایی و اقدامات اولیه در خصوص دستگیری وی صورت پذیرفت.

فرمانده انتظامی کاشان بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهم را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازجویی های صورت گرفته، متهم ابتدا منکر هرگونه جرمی بود اما در مواجهه با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به صراحت به انجام آتش سوزی عمدی حوزه علمیه و نشر آن در شبکه های معاند اقرارکرد.

در همین حال حجت الاسلام والمسلمین حسینی -مدیر حوزه علمیه آیت الله یثربی- درباره میزان خسارت وارده به این حوزه در تماس با کاشان آنلاین گفت: خوشبختانه با توجه به در فلزی و مقاوم بودن سازه ورودی حوزه، علیرغم پرتاب مواد آتش زا خسارت جدی به حوزه وارد نشده است.

 

 

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=7346

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.