تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
3

در کاشان و تهران به روی صحنه می رود؛ «که ببینم روی ماه تو»نمایشی از رضا رادبخت

  • کد خبر : 3914
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
در کاشان و تهران به روی صحنه می رود؛ «که ببینم روی ماه تو»نمایشی از رضا رادبخت

کارگردان نمایش «که ببینم روی ماه تو» نوشته مهدی صفاری نژاد از اجرای این کار آیینی سنتی به مدت پنج شب در فضای باز اقامتگاه سنتی خانه دوست خبر داد.

به گزارش کاشان آنلاین، رضا رادبخت با بیان این که متن این نمایش برای اجرا در هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی- سنتی به میزبانی تهران نیز پذیرفته شده افزود: عوامل این نمایش هم اکنون در اقامتگاه سنتی خانه دوست مشغول آخرین تمرین ها هستند تا از ۱۱ الی ۱۵ مرداد و از ساعت ۹ شب و با رعایت همه پروتکل ها و الزامات بهداشتی، تماشاگران شاهد این کار باشند.

به گفته ی وی، «محمد حمیدی شاد- سعید خسروی- رضا رادبخت-سمیه اکبری- مسعود نوری فرد-فاطمه صولتی-ریحانه ابراهیمی و مسعود انصاری» بازیگران نمایش «که ببینم روی ماه تو» هستند.

رادبخت همچنین از سعید خسروی(دستیار کارگردان)، مریم حسین زاده و بهاره شریفی(منشیان صحنه)، زهره استادی و زینب منصوری (مدیران صحنه)، سعید خسروی و سمیه اکبری( گریم)، سوده مجرد( طراح لباس)، دانیال رادبخت، یزدان حلاجی و محمد رضا شاطریان (موسیقی)، حمید کرمی (پوستر)، حسین آقامیری (عکس و فیلم)، حمیدرضا عطارزاده (روابط عمومی) و علی آقا و میلاد رادبخت (مدیران تولید) به عنوان دیگر عوامل این نمایش نام برد.

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=3914

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.