تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
0

تقدیر موسسه دارالاکرام از دانش آموزان برترِ فعال در انجام امورات درسی ایام نوروز+گزارش تصویری

  • کد خبر : 6832
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
تقدیر موسسه دارالاکرام از دانش آموزان برترِ فعال در انجام امورات درسی ایام نوروز+گزارش تصویری

موسسه علمی – فرهنگی دارالأکرام قمربنی هاشم کاشان، عصر شنبه در آیینی به میزبانی کانون الزهرا، از حدود ۲۰۰ دانش آموز فعال و برتر تحت پوشش در انجام امورات تحصیلی و درسی ایام نوروز قدردانی کرد.

به گزارش کاشان آنلاین، در این آیین که در محیطی پرنشاط و با برگزاری مسابقه شاد و اجرای نمایش طنز همراه بود،با ارائه هدایایی از حدود ۲۰۰ دانش آموز فعال و برتر تحت پوشش موسسه علمی – فرهنگی دارالأکرام در انجام امورات درسی ایام نوروز در سه رده کیفیِ ممتاز، خوب و متوسط تقدیر شد.

بارفروش، مدیر موسسه علمی- فرهنگی دارالأکرام قمربنی هاشم کاشان در این آیین، در سخنانی با قدردانی از تلاش و ممارست دانش آموزان دختر و پسر تحت پوشش موسسه در پیمودن پله‌های تلاش و کسب موفقیت های علمی و فرهنگی گفت: بسیاری از نوابغ و بزرگان علمی تاریخ جهان عموما از خانواده های با تمکن مالی نازل و رنج‌کشیده بوده اند اما با تلاش و کوشش و تحمل سختی ها،به قله های موفقیت دست یافته اند.

وی خانواده‌ها و سرپرستان دانش‌آموزان را به استمرار ایجاد محیط آرام و توسعه حمایت از آنان فراخواند و افزود: موسسه دارالأکرام نیز با افتخار و نهایت خلوص خود را موظف به حمایت و پشتیبانی از دانش‌آموزان تحت پوشش که مملو از خلاقیت و هوش و دانایی هستند می‌داند تا فردای زیباتری برای کشور خود خلق کنند.

 

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=6832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.