تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
1

با حضور مشاور وزیر راه؛ ادامه اعتراضات اعضای نظام مهندسی کاشان به دخالت‌های غیرمنطقی مرکزنشینان

  • کد خبر : 8328
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۵۰
با حضور مشاور وزیر راه؛ ادامه اعتراضات اعضای نظام مهندسی کاشان به دخالت‌های غیرمنطقی مرکزنشینان

اعضای دفتر نظام مهندسی کاشان در تازه ترین تجمع اعتراض خود به دخالت های نظام مهندسی اصفهان، در نشستی با مشاور وزیر راه و شهرسازی و رییس نظام مهندسی اصفهان شرکت کردند.

به گزارش کاشان آنلاین، در این نشست که صبح پنجشنبه در دفتر نظام مهندسی کاشان برگزار شد، اعضای این تشکل صنفی مطابق مطالبه قبلی خواستار احترام نظام مهندسی اصفهان به انتخابات قبلی دفتر کاشان و محترم شمردن آن شدند.

در این نشست که حدود ۱۲۰ نفر از پیشکسوتان و اعضای دفتر حضور داشتند، برخی از آنان به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و از آن جمله یادآور شدند از آنجا که صحت انجام انتخابات صنفی دفتر نظام مهندسی کاشان هم از نظر مراجع قانونی و هم اعضا مورد تایید قرار گرفته، نتایج این انتخابات همچنان بر اساس نظام نامه اداره دفاتر، ملاک عمل قرار گیرد.

همچنین بی توجهی نظام مهندسی اصفهان به نامه وزیر راه وشهرسازی در خصوص دادن اختیارات به دفتر کاشان و طی مراحل قانونی در شورای مرکزی نظام مهندسی کشور و عدم عنایت به نامه دکتر شکیب ریاست نظام مهندسی به دفتر اصفهان و اهمال هیات مدیره و رئیس نظام مهندسی استان در خصوص اقدام بر اساس دستور وزیر، موارد دیگری بود که در این نشست مطرح شد.

به گفته یک منبع آگاه، صبح پنجشنبه بخشی رياست سازمان نظام مهندسی استان اصفهان به همراه ۷ نفر از اعضای هیات رئیسه و مدیران نظام مهندسی اصفهان بدون اطلاع قبلی برای جلسه ای به فرمانداری کاشان می روند و بدنبال این حضور تعدادی از اعضای دفتر نظام مهندسی کاشان در فرمانداری حاضر شده و خواستار حضور و پاسخگویی هیئت اصفهان در جمع اعضای نظام مهندسی کاشان می شوند که این امر با پیگیری محقق شد و بلافاصله پس از اتمام جلسه فرمانداری، حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح با حضور رحمانی مشاور وزیر راه، بخشی رییس نظام مهندسی اصفهان و هیات همراه وی در نظام مهندسی کاشان نشستی با حضور پرتعداد اعضا برگزار شد.

در این نشست، مشاور وزیر راه ضمن بیان مطالب ارشادی در خصوص لزوم ایجاد فضای همدلی در مجموعه و عبور از حواشی رخ داده شده توصیه کرد که در فضایی آرام نسبت به حل مشکلات پیش آمده اقدام شود و پیشنهادی مبنی بر انجام مجدد انتخابات هیات اجرایی داشت که در این زمینه، قاطبه اعضای نظام مهندسی کاشان به مخالفت پرداختند.

در ادامه نشست همچنین برخی از اعضای نظام مهندسی کاشان با اشاره به سخنان رهبری نظام در خصوص تمرکز زدایی در امور و جلوگیری از تمرکز بیش از اندازه کارها در مرکز، ضمن درخواست پاسخگویی در مورد دخالتهای نظام مهندسی اصفهان در امور دفتر کاشان، درباره حضور پلیس و نیروهای امنیتی در نشست‌های اعتراضی دفتر کاشان که ظاهرا بنا به درخواست مسولین استان حضور یافته بودند، انتقاد کردند.

در ادامه، رحمانی مشاور وزیر راه به عنوان جمع‌بندی پیشنهاد کرد هیاتی پنج نفره از اعضای مورد نظر دفتر کاشان (آقایان طباطبایی، ملکی پور، توفیقی ، طالعی و شایگان‌فر) معرفی و اواسط هفته جاری در جلسه ای با حضور وی و هیات مذکور به جمع بندی و ارائه پیشنهادات برای برون رفت از مشکلات پیش آمده انجام شود کند که بخشی رییس نظام مهندسی اصفهان هم موافقت کرد که تصمیمات هیات مذکور را عملیاتی نماید اما در ادامه جلسه توضیحات مختصر و غیراقناعی رییس نظام مهندسی اصفهان و سوالات حاضران، روند نشست را به نتیجه مطلوب نرساند.

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=8328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.