تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
3

انتشار فراخوان نخستین جایزه ادبی محتشم کاشانی

  • کد خبر : 3277
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
انتشار فراخوان نخستین جایزه ادبی محتشم کاشانی

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، فراخوان«نخستین جایزه ادبی محتشم کاشانی» را منتشر کرد.

به گزارش کاشان آنلاین، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری «نخستین جایزه ادبی محتشم کاشانی» خبر داد و افزود: این رویداد فرهنگی ادبی از سری برنامه های شورای هنر شهرداری است که در راستای ستایش و پاسداشت حماسه بزرگ حسینی با انتشار فراخوان شروع شده است.

محمدحسین واحدیان در توضیح بیشتر بیان کرد: کاشان کهن از گذشته‌های دور محل تولد و زندگی عالمان، شاعران و دانشمندان بزرگی بوده که همواره سر ارادت بر آستان خاندان اهل بیت علیه السلام داشته‌اند و از دیرباز با مفاهیم آئینی نزدیکی مثال‌زدنی را به رخ تاریخ کشیده‌اند.

وی یادآور شد: «نخستین جایزه ادبی محتشم کاشانی»با توجه به وجه ممتاز شخصیت ادبی محتشم کاشانی در حوزه ادب ولایی بویژه در خلق شاهکار ماندگار ترکیب بند عزایش در ۲ بخش شعر و پژوهش‌های ادبی(کتاب، پایان نامه، مقاله و..) با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

نایب رئیس شورای هنر شهرداری کاشان با بیان اینکه گروه سنی زیر ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال می توانند در این رقابت شرکت کنند، افزود: هیچ محدودیتی در ارسال نوع آثار وجود ندارد و هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۳ اثر تا ۱۵ مرداد ماه سال‌جاری به دبیرخانه دائمی رویدادهای فرهنگی هنری شهرداری واقع در کاشان- بلوار دانش- بلوار دانشجو- سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ارسال کند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینستاگرامی @mehrfestival مراجعه کرده و آثار خود را نیز به رایانامه دبیرخانه به آدرس “kashanfarakhan@gmail.com” ارسال کنند.

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=3277

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.