تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
2

انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کاشان و آران و بیدگل

  • کد خبر : 4995
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کاشان و آران و بیدگل

اعضای جدید هیئت مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کاشان و آران و بیدگل انتخاب شدند.

به گزارش کاشان آنلاین، آیین انتخاب اعضای هیئت مدیره جدید انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کاشان و آران و بیدگل عصر دوشنبه در فرهنگسرای فیض با حضور اکثریت اعضای این انجمن برگزار و پس از طی روند معرفی و اعلام برنامه های ۸ کاندیدای هیئت مدیره، بدری سادات زاهدی و مهدی ژاله‌خواه با ۲۸ رای، حسین مذنبی با ۲۷ رای، حمید کافی زاده با ۲۴ رای و مصطفی رمضان پور با ۲۱ رای به عنوان پنج عضو اصلی و همچنین امیر سحابی با ۲۰ و عباس تابنده نیز با ۱۸ رای به عنوان اعضای علی‌البدل ۱ و ۲ هیئت مدیره انتخاب شدند.

در بخش انتخاب بازرس جدید هیئت مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کاشان و آران و بیدگل نیز که دو نفر برای این سمت کاندیدا شده بودند، آزاده خراسانی با ۲۵ رای عنوان بازرس اصلی این دوره را به خود اختصاص داد و مهدیه مذنبی نیز با ۱۷ رای به عنوان بازرس علی‎‌البدل انتخاب و معرفی شد.

از مجموع ۵۹ عضو انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کاشان و آران و بیدگل، برای انتخابات دوره سوم این تشکل صنفی، ۴۶ رای ( اعضای حاضر و واجدین شرکت در انتخابات ) به صندوق ریخته شد.

انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کاشان و آران و بیدگل، تاکنون سه دوره انتخابات هیئت مدیره ( سالهای ۹۲ ، ۹۵ و ۱۴۰۰) را از سر گذرانده است.

پیش از برگزاری انتخابات دوره سوم، رییس و سایر اعضای هیئت مدیره دوره دوم و همچنین بازرس این دوره در سخنانی کوتاه به بیان گزارش‌هایی از نحوه فعالیت خود در هیئت مدیره و همچنین کیفیت و نحوه عملکردشان در کمیته‌های زیر مجموعۀ انجمن پرداختند.

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=4995

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.