تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
0

استمرار حمایت‌ مؤسسه علمی- فرهنگی دارالأکرام کاشان از دانش‌آموزان تحت پوشش،از کمک تحصیلی تا خدمات روانشناسی و کشف استعداد ورزشی

  • کد خبر : 6843
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
استمرار حمایت‌ مؤسسه علمی- فرهنگی دارالأکرام کاشان از دانش‌آموزان تحت پوشش،از کمک تحصیلی تا خدمات روانشناسی و کشف استعداد ورزشی

مدیر مؤسسه علمی- فرهنگی دارالأکرام کاشان گفت: در مسیر استمرار حمایت‌های مادی و معنوی این مجموعه از ایتام دختر و پسر دانش‌آموز و بدسرپرست منطقه، پشتیبانی آموزشی و رفاهی و کمک تحصیلی در طول سال آموزشی۴۰۱- ۴۰۲ همچون سالیان گذشته از این عزیزان توسط موسسه انجام شده است.

به گزارش کاشان آنلاین،حسینعلی بارفروش در گفت‌وگویی با اشاره به تامین کتاب‌های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسط اول و دومِ تحت پوشش موسسه و همچنین تامین کفش و پوشاک آنان توسط موسسه همزمان با آغاز سال تحصیلی ۴۰۱- ۴۰۲  افزود: کمک به تامین شهریه دانشجویان تحت پوشش موسسه و سایر هزینه های تحصیلی دانشگاهی آنان، بخش دیگری از اهداف و برنامه های مؤسسه علمی- فرهنگی دارالأکرام کاشان است.

وی با تشریح ابعاد دیگر حمایت این موسسه از ایتام دانش‌آموز و بدسرپرست منطقه یادآور شد: در حوزه پزشکی و با معرفی مؤسسه علمی- فرهنگی دارالأکرام به مراکز درمانی به ویژه نیازهای دندانپزشکی و چشم پزشکی، دانش آموزان ابتدایی،متوسط اول و دوم و دانشجویان تحت حمایت موسسه از تسهیلات ویژه برخوردار می شوند.

مدیر مؤسسه علمی- فرهنگی دارالأکرام کاشان ادامه داد: بر اساس عقد قراردادی میان موسسه و بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی،در برخی زمینه ها مانند انجام امور آزمایش و سونوگرافی خانواده دانش آموزان می توانند از خدمات بیمارستان بهره مند شوند.

بارفروش با تاکید بر اصرار موسسه به مراقبت تحصیلی از دانش‌آموزان تحت حمایت خود با هدف افزایش دانش‌آموزان ممتاز  نیز گفت: برپایی کلاس‌های تقویتی و مشاوره تحصیلی در طول سال با حضور کارشناسان و مشاوران مجرب،ارائه خدمات روانشناسی و روانپزشکی با حضور ۲۰ نفر از کارشناسان این حیطه به ویژه متخصصان روانشناسی بالینی و همچنین تامین شرایط ثبت نام رایگان آنان در آزمون‌های گاج، گزینه ۲ و قلم چی، بخش دیگری از فرایند حمایت مؤسسه علمی- فرهنگی دارالأکرام از دانش‌آموزان تحت حمایت است.

وی همچنین در بخش کشف استعدادهای ورزشی از میان دانش‌آموزان تحت پوشش موسسه یادآور شد: از مدتی پیش و با جلب مشارکت برخی از ورزشکاران ملی پیشین کاشان مانند میرمصطفی شجاعی، نسبت به معرفی تعدادی از استعدادهای دانش‌آموز پسر و دخترِ بلندقامت و معرفی آنان به کانون‌های والیبال توسط موسسه اقدام شده است.

مدیر مؤسسه علمی- فرهنگی دارالأکرام کاشان در ادامه افزود: همچنین برای سرپرست دانش‎آموزان  نیز در حوزه مسائل روانشناسی و کمک به حل دغدغه ها و استرس و چالش ها در محیط خانواده نیز، از سال گذشته کارگاه هایی با حضور کارشناسان مجرب توسط موسسه برگزار شده است.

بارفروش همچنین با یادآوری حمایت از دانش‌آموزان موسسه در ایام نوروز ۴۰۲ خاطرنشان کرد: ارائه کارت هدیه نوروزی ۵۰۰ هزار تومانی به هر یک دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت در کنار اهدای پوشاک و کفش و همچنین ارائه سبد حمایتی کالا (گوشت، مرغ و ..) در نوروز و ماه رمضان بخش دیگری از نگاه حمایتی مؤسسه علمی- فرهنگی دارالأکرام کاشان از دانش آموزان و دانشجویانِ دختر و پسرِ تحت حمایت بود.

وی با اشاره در پیش بودن تابستان نیز گفت: امسال نیز مطابق برنامه سالهای گذشته، برپایی اردوهای تفریحی، فرهنگی برای ارتقای سطح شادی و نشاط و غنی سازی اوقات فراغت تابستان دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش موسسه، در حال برنامه‌ریزی‌ است.

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=6843

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.