تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
4

از یکم آبان، بازگشت مجتبی جدی با “تجربه های اخیر” به صحنه تئاتر کاشان

  • کد خبر : 6261
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
از یکم آبان، بازگشت مجتبی جدی با “تجربه های اخیر” به صحنه تئاتر کاشان

مجتبی جدی نمایش “تجربه های اخیر” را پس از اجرای سال ۱۳۹۸ در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران، این بار از اول آبان سال جاری با بازیگران کاشانی در تماشاخانه ماهِ فرهنگسرای مهر به روی صحنه می برد.

به گزارش کاشان آنلاین، این کارگردان جوان کاشانی در گفت‌وگویی درباره حضور دوباره اش بعد از اجرای “این نوبت از کسان” در سال ۹۹ در کاشان یادآور شد: معتقدم تئاتر و ادبیات و اساسا هنر می‌تواند زندگی افراد جامعه را تغییر دهد و یا اینکه تفسیر های بهتری درباره مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و…داشته باشد.

کارگردان نمایش “سعادت لرزان، مردمان تیره روز” افزود: تاثیرگذاری تئاتر و ادبیات و هنر یکی از انگیزه هایم برای اجرای تئاتر است چرا که باعث شده علیرغم دوری از کاشان، نیم نگاهی به تئاتر شهرم داشته باشم و هر هفته با وجود موانع و مشکلات مختلف به کاشان بیایم و با گروهم تمرین کنم.

جدی با احترام به همه سلایق تئاتری تصریح کرد: در دو گانه تئاتر سرگرمی- هنری، یا مردمی – نخبه گرا ترجیح میدهم با طرفداری از تئاتر هنری آثارم در اقلیت باشد.

وی همچنین در مورد کار دیگری که در دست اجرا دارد گفت: تمرینات نمایشی با نام “قبیله ها” نوشته نینا رین را در تهران آغاز کرده ام که قرار است در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه برود.

در نمایش “تجربه های اخیر”  وحید رزاقی، رویا فخاری، معین صنعتگر،آرزو قربان پور، مریم دهقانی و فائزه ازناویان» به ایفای نقش می‌پردازند و همچنین مهدی راحمی  به عنوان مشاور کارگردان در این پروژه حضور دارد.

دیگر عوامل این اجرا عبارتند از: طراح صحنه و لباس: مجتبی جدی/ طراح پوستر و بروشور: وحید رزاقی/ ساخت موسیقی: پویان محمودی و…

داستان این نمایش روایت زندگی سه نسل از یک خانواده است که در طی یک قرن روایت میشود.

این نمایش از اول تا ۱۴ آبان ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه ماه فرهنگسرای مهر به روی صحنه می رود.

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=6261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.