تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
2

احداث پنج بازار روز در نقاط مختلف شهر کاشان

  • کد خبر : 8351
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴
احداث پنج بازار روز در نقاط مختلف شهر کاشان

شهردار کاشان با اشاره به احداث پنج بازار روز در نقاط مختلف شهر گفت: این بازارهای روز به منظور دسترسی مناسب‎تر و مقرون به صرفه‌تر شهروندان به مایحتاج ضروری و کالاهای گوناگون احداث می‎شود.

به گزارش کاشان آنلاین ، کیومرث محمدپور در معرفی مکان این بازارهای روز گفت: مسکن مهر، بلوار امام علی، راوند، جنب میدان بخاریی و جنب پارک اهل قلم از جمله نقاطی هستند که این بازار روزها در آنها احداث می‎شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی بازار روز مسکن مهر با مساحت ۳۲۰۰ متر مربع و ۲۵ غرفه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال انجام می‎شود ادامه داد: در مورد بازار روز بلوار امام علی، این پروژه نیز به همراه بوستان ولایت به منظور جابجایی محل بازار روز واقع در مجموعه شهروند انجام می شود که اعتبار فاز نخست اجرای آن بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال است.

شهردار کاشان با اشاره به احداث بازار روز ایثارگران راوند گفت: این بازار روز نیز با مساحت مجموع ۸ هزار متر مربع که ۴۸۵۰ متر آن را غرفه ها تشکیل می دهد با اعتبار بالغ بر ۹۱ میلیارد ریال احداث می شود.

محمدپور همچنین با بیان اینکه مقدمات اجرای بازار روز جنب میدان بخارایی نیز با مساحت ۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتبار۵۰ میلیارد ریال در حال انجام است یادآور شد: در مورد بازار روز جنب پارک اهل قلم نیز،این مجموعه با ۴ هزار متر مربع مساحت دارای ۲۰ غرفه و ۴ فروشگاه و برآورد اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد ریال است.

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=8351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.