تاریخ : یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ 24 ربيع ثاني 1446 Sunday, 27 October , 2024
0

آقای دکتر ساکی، آقای دکتر آزادی، مچکریم!!

  • کد خبر : 8716
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
آقای دکتر ساکی، آقای دکتر آزادی، مچکریم!!

دکتر محمدرضا جمالی

آقای دکتر ساکی، رياست سابق دانشگاه علوم پزشکی کاشان، آقای دکتر آزادی، معاونت محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان،مچکریم! آقای دکتر ساکی، آقای دکتر آزادی، از تلاش‌های شبانه روزی شما طی دوران حضور ناآرام تان در کهن‌شهر کاشان و برای اقدامات زیر حقیقتا سپاسگزاریم:

 

۱- از شما سپاسگزاریم زیرا شما باعث شدید بعد از مدتها فارغ از هر طرز فکر، سلیقه و جناح بندی سیاسی، همه همدل، همدرد و متحد شویم و فقط یک هدف مشترک داشته باشیم، آن هم نجات حوزه درمان شهر از وضعیت بحرانی ایجاد شده.

۲- از شما سپاسگزاریم زیرا شما باعث شدید که با وجود شکایت ها، تهمت ها، تهدیدها و تحریم های ظالمانه دانشگاه علیه بخش خصوصی، پزشکان و مؤسسات درمانی، تمامی راه های دور زدن تحریم های شما را بیاموزیم، دوام بیاوریم و راهکارهای فعالیت در شرایط سخت را بیاموزیم و تجربه کنیم.

۳- از شما سپاسگزاریم زیرا شما باعث شدید تا تمامی بحران ها، سختگیری‌ها و محدودیت هایی که برای مراکز و موسسات درمانی که در طول دوران فعالیتش ممکن است بندرت ایجاد شود را در مدت زمانی کوتاه و فشرده و در زمان رياست شما به‌صورت خصوصی و سفارشی تجربه کنیم، آب دیده و آزموده و آماده باشیم حتی برای روزهای بحرانی.

۴- از شما سپاسگزاریم زیرا شما باعث شدید تا با شکایت‌ها و پیگیری‌های گروه حقوقی دانشگاه، جامعه درمان شهر از هر صنف و رده‌ای با قانون های کشور ، وکلای عزیز و ساختمان دادگستری و تعزیرات آشنا شوند.

۵- از شما سپاسگزاریم زیرا شما باعث شدید تا از این به بعد قدر رياست بومی و کاشانی دانشگاه را بدانیم و با کوچکترین کمبودی از او دلسرد نشویم و بدانیم رئیس همشهری ما وزن و جایگاه افراد ، بزرگان، همکاران و سرمایه های شهر را می داند. حتی اگر مخالفتی دارد سریع با پرونده‌سازی، شکایت، تهمت و افترا دست به تخریب افراد نمی زند.

۶- از شما سپاسگزاریم زیرا باعث شدید تا از این به بعد همه متحد شویم تا با جان و دل به کمک رياست دانشگاه علوم پزشكي کاشان (که همشهری همه ماست و سابقه رياست و مدیریت اجرایی دارد) بیاییم تا مبادا بهانه‌ای شود برای بازگشت نااهلان و غریبه هایی چون شما که دغدغه و نگرانی زیستن و قضاوت در بین مردم شهر را ندارند.

۷- از شما سپاسگزاریم زیرا شما باعث شدید تا قدر دوستان و همکارانی را که به دلیل حمایت از کادر درمان، بخش خصوصی، پرسنل زحمتکش و متضرر بیمارستان های دولتی مورد بی مهری شما قرار گرفتند و با کوچکترین مخالفتی با شما، از اطراف خود دور کردید را بدانیم و با بازگشت شان دوباره خوشحال و امیدوار باشیم و از صبوری و سکوت طاقت فرسای دوستان‌مان تشکر کنیم.

۸- از شما سپاسگزاریم زیرا شما باعث شدید تا بدانیم و بفهمیم رئیس غیر بومی‌ای که دلسوز نیست، می تواند رياست کند و با بیش از هشتصد میلیارد تومان بدهی بدون ذره ای عذرخواهی دانشگاه را رها کند و برود! تا ما باشیم قدر گذشتگان‌مان را بدانیم.

۹- از شما سپاسگزاریم زیرا باعث شدید بدانیم افرادی هستند که نان و نمک این شهر رامی‌خورند و سر سفره دانشگاه ارتزاق می‌کنند، چای لب سوز و لب ریزِ دبش را هم سر می‌کشند و نمکدان را نمی‌شکنند بلکه با خود می‌برند!!

۱۰- از شما سپاسگزاریم زیرا شما باعث شدید بدانیم که پیشرفت، خصوصی سازی و افزایش تخت های بیمارستانی، جذب بیمار از سراسر کشور، راه اندازی و تجهیز مراکز جهت اقدامات درمانی منحصر به فرد و ویژه در منطقه که همه اینها لایق مردم این کهن شهر هست اصلا دغدغه مدیران غیر بومی دانشگاه نیست، چون‌که آنها برای چند صباحی حقوق و مزایا، مهمان این شهر هستند تا برای بازنشستگی خود اندوخته‌ای مفید و موثر داشته باشند.

۱۱- از شما سپاسگزاریم زیرا شما باعث شدید تا ما همیشه آماده‌ و دست به قلم منتظر باشیم، چون‌که تمامی مراکز خصوصیِ درمانی هر روز صبح منتظر یک نامه و اخطاریه تهدید آمیز از طرف مجموعه شما بودند و کل هفته تمام وقت‌شان را به‌جای اینکه صرف امور درمانی کنند، هزینه تهیه و جمع آوری مدارک برای پاسخگویی به شما و تبرئه خود می کردند.

 

راستی آقای دکتر ساکی، آقای دکتر آزادی، دقیقا وارد سومين هفته می شویم و در این چند روز نه تنها هیچ نامه و ابلاغیه تهديد آمیز با مهر و امضا دانشگاه علوم پزشکی کاشان، برای هیچ مرکز درمانی و پزشکی صادر نشده است، بلکه اقدامات تهدیدآمیز شما کن لم یکن شده است و همه با آرامش و امیدوار منتظر روزهای بهتری برای حوزه درمان منطقه بزرگ کاشان

هستیم..

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=8716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.