تاریخ : چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳ 15 ربيع أول 1446 Wednesday, 18 September , 2024
0

آغاز به‌کار یکی از تخصصی‌ترین مراکز آموزش ایمنی کودکان کشور در کاشان

  • کد خبر : 8445
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶
آغاز به‌کار یکی از تخصصی‌ترین مراکز آموزش ایمنی کودکان کشور در کاشان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کاشان از آغاز به کار یکی از تخصصی ترین مراکز آموزشی ایمنی و آتش نشانی کودکان کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کاشان آنلاین، سیدمصطفی محتشمیان با اشاره به فعالیت مرکز آموزشی ایمنی و آتش نشانی کودکان کشور در ساختمان مرکزی آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود: تجهیز و آموزش‌های این مرکز و مهد ایمنی ویژه کودکان مقاطع سنی چهار تا ۹ سال است.

وی فرهنگ سازی آموزش نکات ایمنی در ذهن شهروندان از خردسالی، نهادینه کردن فرهنگ ایمنی و ارائه آموزش‌های عمومی شهروندی به کودکان را با توجه به تأثیرپذیری بالای آنها در این سنین را از اهداف بهره‌برداری مرکز تخصصی آموزش ایمنی و آتش نشانی کودکان در کاشان برشمرد.

به گفته وی این فضای مناسب سازی شده تخصصی آموزشی مجهز به وسایل صوتی و تصویری پیشرفته، ابزار و وسایل یادگیری و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی برای کودکان است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با تاکید بر اینکه سازمان آمادگی ارائه آموزش‌ها به تمامی مهدهای کودک را دارد ، گفت: این مرکز همچنین با آغاز سال تحصیلی خدمات آموزشی خود را به پیش دبستانی‌ها، مقاطع اول تا سوم ابتدایی مدارس و کانون‌های فرهنگی انجام خواهد داد تا کلاس و دوره‌های آموزشی لازم به صورت تخصصی ویژه کودکان در هر رده سنی برگزار شود.

محتشمیان یادآورشد: شماره تماس ۵۵۱۲۵ پل ارتباطی متقاضیان برگزاری دوره‌های آموزشی با واحد آموزش این سازمان است.

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=8445

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.