تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
1

آغاز به‌کار نمایشگاه «من هم نقاش شدم!» از آثار طراحی دکتر معزی در بیمارستان آیت الله یثربی

  • کد خبر : 6922
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
آغاز به‌کار نمایشگاه «من هم نقاش شدم!» از آثار طراحی دکتر معزی در بیمارستان آیت الله یثربی

بیست‌ونهمین نمایشگاه فرهنگی هنری محب با عنوان «من هم نقاش شدم!» با ارائه ۶۰ تابلوی طراحی و چهره از آثار دکتر همایون معزی (دندان‌پزشک پیشکسوت کاشانی) از صبح پنجشنه ۱۱ خرداد در لابی طبقه همکف بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی کاشان افتتاح شد.

به گرارش کاشان‌آنلاین، دکتر همایون معزی دندان‌پزشک پیشکسوت کاشانی، متولد اردیبهشت ۱۳۳۳ و فارغ‌التحصیل دکتری دندان پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی است و بیش از ۴۰ سال است که که در دیار سهراب به دندان‌پزشکی اشتغال دارد.

از نکات جالب و قابل تامل زندگی دکتر همایون معزی، می توان به فرصتی که ویروس مهلک کرونا برایش فراهم کرد تا علاقه‌ای که شاید از کودکی در وی نهادینه شده بود و در هنگامه خروش این ویروس بارور شد، اشاره کرد.

دکتر معزی برای اولین بار و بدون هیچگونه آموزشی، «نقاشی چهره» را در دوران کرونا آغاز و در دو سال‌ونیم گذشته تنها با یک مداد B6 بیش از ۳۳۰ چهره از شخصیت‌های فرهنگی- هنری- ادبی و سیاسی خوشنام ایران و جهان را به زیبایی طراحی کرد.

دکتر معزی می‌گوید: «من در واقع بی‌سوادترین نقاش هستم و از نظر اساتید نقاشی تاکنون هیچ نقاشی با شرایط مشابه من وجود نداشته است.»

نمایشگاه حاضر، اولین رخداد از ارائه آثار دکتر همایون معزی است که با تعدادی از آثارش از بین ۳۵۰ اثر خلق شده توسط وی برپا شده است.

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=6922

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.