تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
1

تشریح جزییات طرح تابستانی موسسه علمی- فرهنگی دارالاکرام قمربنی هاشم در حیطه‌های مختلف

  • کد خبر : 7278
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۲۶
تشریح جزییات طرح تابستانی موسسه علمی- فرهنگی دارالاکرام قمربنی هاشم در حیطه‌های مختلف

معاون آموزشی موسسه علمی- فرهنگی دارالاکرام قمربنی هاشم کاشان با اشاره به استمرار کارگاهها و کلاس‌های آموزشی این موسسه تا پایان تابستان به تشریح جزییات این طرح تابستانی در حیطه های مختلف پرداخت.

به گزارش کاشان آنلاین، غلامرضا کوهی با اشاره به اینکه از ابتدای تابستان سال جاری هر هفته بطور متوسط ۵۰۰ دانش‌آموزِ تحت پوششِ موسسه از این کلاس ها بهره‌مند شده اند افزود: این طرح با هدف تقویت مهارتهای فنی، حرفه ای، فرهنگی و آموزشی دانش‌آموزان تحت پوشش موسسه علمی- فرهنگی دارالاکرام قمربنی هاشم در تابستان سال جاری برگزار شد.

وی یادآور شد: آموزش مکالمه زبان انگلیسی در سه سطح ابتدایی متوسط اول و دوم با حضور ۴ تن از اساتید جوان مسلط به زبان و همچنین کلاسهای آموزش حسابداری برای دانش‌آموزان رشته حسابداری و دانشجویان علاقمند، بصورت دو روز در هفته از جمله این دوره ها بود.

به گفتۀ معاون آموزشی موسسه علمی- فرهنگی دارالاکرام قمربنی هاشم، برگزاری کلاسهای آرایشگری در دو سطح متوسط اول و دوم و دانشجویان دختر علاقمند نیز از سوی موسسه در طرح تابستانی گنجانده شد که کماکان ادامه دارد.

کوهی یادآور شد: در بخش ورزشی نیز، از مدتها پیش معرفی دانش‌آموزان مستعد در رشته فوتبال با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام، همچنین معرفی استعدادهای دختر و پسر علاقمند به والیبال با معرفی به مربیان قابلی همچون خانم اشتری و آقایان شجاعی و دبیری در دستور کار قرار گرفت.

وی یادآور شد: تجهیز و راه‌اندازی اتاق بازی‌درمانی و استفاده دانش‌آموزان از این امکانات با حضور مشاورین متخصص،بصورت ۵ روز در هفته نیز بخش دیگری از طرح تابستانی موسسه است.

معاون آموزشی موسسه علمی- فرهنگی دارالاکرام قمربنی هاشم ادامه داد: برگزاری جلسات نقد فیلم با حضور دانش‌آموزان علاقمند به حوزه سینما با حضور مشاورین و کارشناسان عرصه هنر هفتم نیز یکی از برنامه های طرح تابستانی موسسه بود.

کوهی خاطرنشان کرد: در بخش مشاوره نیز، تشکیل کارگاه آموزشی ویژه خانواده دانش‌آموزان با موضوع “عزت نفس کودکان” با حضور خانم دکتر معتقدی و کارگاه “همسرانه” با سرفصل مهارت های همسرداری و مشکلات زوجین و همچنین ارائه مشاوره به دانش‎آموزان و اولیای آنها و رفع مشکلات رفتاری و خانوادگی آنان، سه روز در هفته با حضور مشاورین و کارشناسان مجرب موسسه نیز در تابستان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری کلاسهای خوشنویسی، دستبندبافی، مهارت کار با موبایل و لپ تاپ برای دانش‌آموزان علاقمند نیز بخشی از حوزه آموزشی طرح تابستانی موسسه را تشکیل داد.

به گفتۀ معاون آموزشی موسسه علمی- فرهنگی دارالاکرام قمربنی هاشم، برگزاری دوره های کارآموزی و مهارت آموزی برای شماری از دانشجویان دوره کارشناسی رشته روانشناسی توسط دکتر حسین علیزاده و جلسه توجیهی و آموزشی برای دانش‌آموزان داوطلب شرکت در کنکور سراسری سال جاری جهت تعیین رشته مناسب و همچنین برگزاری کلاسهای تقویتی پایه های چهارم و پنجم و ششم ابتدایی نیز در راستای تقویت بنیه تحصیلی دانش‌آموزان تحت پوشش در طول تابستان برگزار شد.

کوهی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه غدیر بمناسبت این روز بزرگ و تاریخی نیز گفت: از سوی موسسه به بیش از ۷۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهداء شد.

 

 

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=7278

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.