تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
3

اعلان پذیرش دانش پژوه برای سال تحصیلی ۹۹-۴۰۰ در مرکز فقهی اهل البیت علیهم السلام کاشان

  • کد خبر : 2648
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
اعلان پذیرش دانش پژوه برای سال تحصیلی ۹۹-۴۰۰ در مرکز فقهی اهل البیت علیهم السلام کاشان

مرکز فقهی اهل البیت علیهم السلام کاشان-تحت اشراف حضرت آیت الله یثربی – با صدور اعلانی از پذیرش دانش پژوه واجد شرایط برای سال تحصیلی ۹۹-۴۰۰ خبر داد.

به گزارش کاشان آنلاین، در این اعلان و در فهرست برنامه های آموزشی پژوهشی این دوره از مرکز فقهی اهل البیت علیهم السلام به” تدریس تخصّصی دروس خارج فقه و اصول، مباحثات علمی با حضور کارشناسان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برگزاری کلاس های روش تحقیق , پژوهش و نگارش” اشاره شده و شرایط پذیرش دانش پژوه نیز ” برخورداری از صلاحیت های اعتقادی ، اخلاقی و اجتماعی، اتمام پایه دهم حوزه علمیّه (ارائه ارزیابی)، تعهّد اخلاقی به اشتغال تحصیلی تمام وقت و رعایت مقرّرات آموزشی و انضباطی و قبولی در مصاحبه ورودی” خواهد بود.

همچنین در بخش دیگری از این اعلان آمده است ” بهره مندی از اساتید توانمند و ممتاز حوزه، استفاده از کمک هزینه تحصیلی و امکانات آموزشی و فرهنگی، ارائه نامه رسمی درس خارج فقه و اصول برای پایان نامه های سطح ۳ و ۴ حوزه ” در شمول ویژگی ها و مزایای پذیرش در این دوره خواهد بود.

بر اساس این اعلان، شروع کلاس ها بعد از تعطیلات محرّم الحرام خواهد بود و علاقمندان می توانند از اوّل تیر تا پایان مرداد ۹۹ از طریق شماره تماس های ۵۵۲۳۷۰۴۵-۵۵۲۳۵۵۵۹ یا آدرس “خیابان امام خمینی(ره) روبروی مدرسه آیت الله یثربی” از شرایط ثبت نام و پذیرش در این دوره اطلاع حاصل کنند. زمان مصاحبه ورودی متعاقبا اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kashanonline.com/?p=2648

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.